Tehnoloģijas, nenoliedzami, ietekmē mūsu ikdienu un ir liela tās sastāvdaļa, tādējādi pēdējos gados ir īpaši attīstījušās visa veida sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar apmeklētājiem. Jebkura stila uzņēmējdarbība ir tendēta uz ienākumu gūšanu, tālab savu esošo un potenciālo klientu iepazīšana kļūst vitāli nozīmīga.
Programmatūra un tehnoloģiskās iespējas mūsdienās palīdz kā arī veiksmīgi strādā savu pircēju apzināšanai un, komplektā ar veiksmīgu reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju, var sniegt labus rezultātus. Mārketinga pakalpojumi tiek pielāgoti vajadzībām, tādējādi reklāmas firmas Latvijā piedāvā daudz dažādu iespēju mērķauditorijas sasniegšanai.
Uzzini vairāk- https://bregards.com/programmaturas/
Datu aizsardzības likuma loma reklāmas un sabiedrisko attiecību darbībās.
Reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumi iedalās daudzās kategorijās, lai veiksmīgāk pildītu savu funkciju un būtu iespēja saprast, kurš klientam ir vispiemērotākais pakalpojumu veids. Šodien, ārkārtīgi populāri kļūst digitālie pakalpojumi, kuri topošos kā arī esošos uzņēmuma klientus uzrunā tiešā veidā. SMS mārketings un mobilais mārketings tam ir lieliski piemēri. Mērķauditorijai regulāri tiek izsūtītas visa veida informatīvas īsziņas par pakalpojumiem, akcijām un arī piedāvājumiem, ietverot saites uz online vietni. Vispopulārākais ir e-pasta mārketings, kad tiek izsūtītas e-pasta vēstules ne tikai ar reklāmām un aktualitātēm, bet pircējiem ir iespējams pasūtīt regulāru, jauno ziņu iesūtīšanu e- vēstuļu kastītē. 2018. gada maijā stājās spēkā jaunākie datu aizsardzības regulas grozījumi, kas plašā mērā ietekmēja digitālā reklāmas un pr funkcijas visur pasaulē. GDPR noteica jaunus noteikumus pircēju datu vākšanā un apstrādē, kas īpaši atsaucās uz vairākām lojalitātes programmām. Datu bāzes programmas, kuras ietver dažāda stila klienta ziņas kļūst īpaši nozīmīgas veiksmīgas mārketinga stratēģijas īstenošanā.
Lojalitātes programmas reklāmā un sabiedriskajās attiecībās.
Lojalitātes programmas ir vēl viena nozīmīga reklāmas un pr pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lojalitātes programmu īstenošana kļūst īpaši aktuāla lielveikalu ķēdēm kā arī cita tipa servisa sniedzējiem. Mūsu makos ir ļoti daudz dažādu atlaižu kartiņu, katra ar savu lomu – citā veidojas uzkrājumi, citā dažādas atlaides. Stājoties spēkā jaunajiem GDPR grozījumiem, lojalitātes programmu klientiem bija nepieciešams atjaunot savus datus, lai tie atbilstu jaunajai regulai. Lai uzņēmuma klientus mudinātu to darīt turklāt, nezaudēt lojāla klienta statusu, uzņēmēji izmantoja vilinošu reklāmas un pr triku – atlaižu piemērošanu nākamajam pirkumam.
Mārketinga komunikācija Latvijā.
Jebkāda tipa mārketinga komunikācija ar klientiem kļūst izteikti nozīmīga, jo nosaka to kā klients reaģēs uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu, tādēļ nepieciešams reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģijas izveidi uzticēt profesionāliem cilvēkiem, kuri ar to saskaras ikdienā. Datu aizsardzības regula nosaka robežas, kuru ietvaros vairāki reklāmas un pr rīki drīkst strādāt ar uzņēmumam nodoto klientu informāciju, tādēļ nav jābaidās par mēstuļu sūtīšanu epastā vai arī uzbāzīgiem telefona zvaniem un arī mērķauditorijas aptaujām. Vislabākais ceļš uz panākumiem un plašu esošo un potenciālo klientu loku, ir veiksmīga reklāmas un pr uzņēmuma atrašana.