Tehnoloģijas, nenoliedzami, ietekmē mūsu ikdienu un ir nozīmīga tās daļa, tāpēc pēdējos gados ir īpaši attīstījušās visa veida sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar pircējiem. Uzņēmējdarbība ir virzīta uz ienākumiem, tālab saziņa ar jebkuru klientu ir ļoti nozīmīga. Programmatūra un tehnoloģiskās iespējas mūsdienās palīdz un lieliski darbojas savu pircēju apzināšanai turklāt,, komplektā ar veiksmīgu reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju, var sniegt labus panākumus. Reklāmas uzņēmumi Latvijā sniedz neskaitāmus risinājumus reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju īstenošanā kā lieliem, tā maziem biznesmeņiem.

Uzzini vairāk – https://bregards.com/marketinga-komunikacijas-strategijas/

Mārketinga pakalpojumi tiek iedalīti vairākās kategorijās, lai tos varētu veiksmīgāk piemērot nepieciešamajām klienta vajadzībām. Digitalizācijas laikmets ļauj savus esošos un potenciālos uzrunāt tieši. SMS mārketings un mobilais mārketings tam ir veiksmīgi piemēri. Klientiem regulāri tiek izsūtītas dažādas informatīvas īsziņas par pakalpojumiem, akcijām un arī piedāvājumiem, ietverot saites uz online mājaslapu. E-pasta mārketings ir pats zināmākais no digitālā reklāmas un sabiedrisko attiecību paveidiem, jo bieži sniedz izdevību patērētājam un klientam iegūt vairāk informācijas uzreiz. Jaunā Datu Aizsardzības Regula lielā mērā ietekmē arī reklāmas un pr stratēģiju lietošanu ikdienā. Lojalitātes programmas bija viena no tām reklāmas un sabiedrisko attiecību sastāvdaļām, uz kurām vislielāko iespaidu atstāja jaunā GDPR regula. Lai izveidotu sekmīgu mārketinga stratēģiju, liela loma kļūst neskaitāmām datubāzēm un arī informācijai ko par sevi bieži sniedz pircēji.

 

GDPR lojalitātes programmās.

Lojalitātes programmas ir vēl viena nozīmīga mārketinga pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lojalitātes programmu īstenošana ir īpaši aktuāla lielveikalu ķēdēm kā arī cita tipa pakalpojumu sniedzējiem. Mūsu makos ir ļoti daudz dažādu atlaižu kartīšu, katra ar savu lomu – citā veidojas uzkrājumi, citā dažādas atlaides. Stājoties spēkā jaunajiem GDPR grozījumiem, lojalitātes programmu klientiem bija nepieciešams atjaunot savus datus, lai tie atbilstu jaunajiem noteikumiem. Lai process noritētu raitāk, uzņēmēji aktīvajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kuri izpaudās kā atlaides precēm.

 

Piemērots reklāmas un sabiedrisko attiecību līdzeklis.

Reklāmas un sabiedrisko attiecību komunikācija ar esošo un potenciālo klientu kļūst ļoti nozīmīga, neatkarīgi no tā vai runa ir par sociālo tīklu vadīšanu, reklāmu izveidi vai kopējā tirgus izpēti – profesionāla pieeja saziņai ar esošajiem un arī topošajiem klientiem ir ļoti liela nozīme veiksmīga biznesa būvēšanai un arī uzturēšanai. Datu aizsardzības regula nosaka robežas, kuru ietvaros dažādi reklāmas un pr rīki drīkst strādāt ar uzņēmumam nodoto uzņēmuma klientu informāciju, tāpēc nav jābaidās par mēstuļu sūtīšanu epastā vai uzbāzīgiem telefona zvaniem un arī pastāvīgo pircēju aptaujām. Vislabākais ceļš uz panākumiem kā arī lielu mērķauditorijas loku, ir veiksmīga reklāmas un pr iestādes atrašana.

Digitālie mārketinga rīki klientu piesaistei.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *