Neatkarīgi no tā vai esat maza vai liela uzņēmuma, kas bāzēts uz klientu apaklpošanu, pirkšanu vai pārdošanu, īpašnieks, ir nepieciešama reklāma. Mūsdienās lieliski noder sociālie tīkli, kuru izmantošna ir baz maksas, tādējādi ir iespējams par sevi pavēstīt plašākai pasaulei, taču, bieži vien, ar to ir par maz. Īpaši svarīgi tas ir tiem uzņēmējiem, kuru bizness tiek bāzēts tikai interneta vidē. Mūsdienās cilvēkiem patīk, ka pakalpojuma sniedzējam ir sava mājas lapa, attiecīgi visu informāciju var atrast viegli, ātri un bez galvassāpēm. Lai mājas lapu apmeklējums būtu gana labs, lai lapu viegli atrastu interneta meklētājs, tai ir jābūt optimizētai. Ko tas nozīmē? Digitālā mārketinga aģentūra veic SEO auditu un izstrādā atbilstošu SEO stratēģiju, lai mājaslapa labāk sasniegtu savu mērķauditoriju un interneta meklētājos iekārtotos pieklājīgās pozīcijās.
Uzzini vairāk – https://www.ventasbalss.lv/zinas/reklama/42430-reklama-kvalitativi-seo-pakalpojumi-panakumu-atslega-tavam-biznesam
SEO AUDITA UN OPTIMIZĀCIJAS LOMA VIETNES UZTURĒŠANĀ.
Search engine optimisation jeb maģiskais vārdu salikums SEO, tiešajā tulkojumā to arī nozīmē – mājas lapu optimizēšana interneta meklētāja standartiem. Cilvēku paradumi ir interesanti un viens no rādītājiem liecina, ka reti kurš internera meklētāja piedāvātos rezultātus apskata tālāk pa trešo lapu, kas arī ir tikai izņēmuma gadījumos. Lai palīdzētu uzlabot lapas parametrus, nepieciešams SEO speciālists, kurš, veicot SEO auditu noteiks, kas ir labi un kas ne tik. Ja vietne neatbilst algoritma parametriem, pastāv risks, ka to vispār var neuzrādīt meklētāja rezultātos un to nevēlas neviens.
KAS IR DIGITĀLAIS MĀRKETINGS?
Digitālais mārketings ir salīdzinoši jauna darbības nozare, kas attīstas ik dienu no mirkļa, kad internets kļuva par lielu mūsu ikdienas sastāvdaļu. Jau labu laiku nepietiek vien ar lapas brīvu palaišanu tautās, jo lielā konkurence pieprasa, lai veiksmīgai apritei tīmeklī, lapa tiktu optimizēta nepieciešamajiem kritērijiem. Jaunākie statistikas dati liecina, ka 30 gadu laikā internetā klīst teju 2 miljardi aktīvu mājaslapu! 21.gadsimtā internets ir tik pat pierasta komunikācijas sistēma kā ūdensvads un elektrība, tādēļ ir tikai loģiski, ka cilvēki to izmanto pēc iespējas pilnīgāk. Tik pat pašsaprotama mūsdienās ir uzņēmuma informācijas un veikala atrašana internetā, tādēļ svarīgi piesaistīt labu speciālistu sava digitālā tēla izstrādei.