Ikkatrs, kurš bija izveidojis savu interneta lapu vai varbūt interneta iepirkšanās platformu, jau ir saskaries ar tāda veida jēdzienu kā seo stratēģija. Pat, gadījumā ja Jūs neziniet abreviatūru “SEO”, kas nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad tiešām – kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomājaties, ka esiet izveidojis sev interneta resursu – mājas lapu, kā arī Jūs gribat, lai cilvēki varētu to atrast unn gribētu apmeklēt. Konkrēti priekš tā tiek izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Viennozīmīgi tā ir sava veida stratēģija, kurā apvienots rīcību komplekss, kas aizved jau pie tā, kad Jūsu vietne tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.
Vairāk lasi – http://www.talsuvestis.lv/2020/11/25/kadel-seo-optimizacija-kluvusi-ipasi-nozimiga/
Digitālais mārketings šodien un tās seo optimizācijas ietekmēšanas vēsture
Cenšoties meklēt, kādā veidā uzsāka darboties digitālais mārketings un mājas lapas optimizācija, varētu norādīt, kā tā pakāpeniski pārtapa tieši no neveiklā ieroča par augsti tehnoloģisku rīku. Attīstības periodā seo optimizācija jau ir pārdzīvojusi šādus galvenos posmus:
• līdz 1998. gadam – sākuma posms. Tad mājas lapa tika reklamēta, pielietojot surogātpasta atslēgas. Uz šodienu, ņemot vērā mūsdienu mārketinga tehnikas, šī tehnika izskatās “netīra” jeb pilna ar SPAMu;
• No 1998. līdz 2009.gadam iesākās PageRank periods. Google meklētājs ir ieviesis šo darbības algoritmu, lai noteiktu mājas lapas vietu, pamatojoties uz to saišu skaitu, kas eksistē uz doto lapu internetā;
• Sākoties 2009.gadam, seo optimizācija ir prasījusi ievērojami lielāku uzmanību. Meklēšanas programmas piesaka karu saitēm kā arī ievieš rangu faktorus. No šī brīža nepieciešama atbilstoša satura un pārdomātas mājas lapas struktūras izveide, tāpēc laba mājas lapas izveide uzsāka prasīt daudz laika kā arī līdzekļu;
• 2016. gads bija gads, kad vadošās meklēšanas programmas uzsāka ieviest algoritmu ranga paketi. Tīmekļa zinātājiem beidzot palika skaidrs, ka viņiem nepārtraukti jāmeklē, kādi atslēgvārdi ir visatbilstošākie, jāpadara vietne ērtāka lietotājam, jāpapildina ar augstas kvalitātes kontentu, japiestrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Milzīgais mainīguma ātrums SEO sniedz iespēju secināt, kad ir nepieciešams izsekot jaunākajām ziņām meklēšanas programmu izplatīšanas sfērā, tādējādi mājas lapu izstrāde tika pavisam citā līmeni. Tiešām tikai tā var sasniegt ievērojamu reklāmas efektivitāti.
Šodienas haizivs – digitālā mārketinga aģentūra, kura pārzin kā strādāt
Bez šaubām, mājas lapas optimizācija, kā jau jebkura cita lieta, tiešām ir apgūstama. Bet, tas nav vienīgi mājas lapas optimizācija, parasti seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu pakalpojumu klāstu, kuros būs piesaistīts liels profesionālu daudzums. Standartā seo speciālists, ir tas darbinieks, kā uzdevumos ietilpst seo audits un stratēģija, turpretim, mājas lapas izveide ir citu darbinieku pienākums. Šodien pastāv ne viena vien digitālā mārketinga aģentūra, kas var nodrošināt apjomīgu pakalpojumu daudzveidību, piedāvājot Jums iespēju pat pelnīt uz informatīvām vietnēm, kurās tiek izmantota, piem., google reklāma. Tāpēc šeit nav ekonomijas jautājums, jau ir jāmeklē tā mārketinga aģentūra, kura ir jau sevi pierādījusi kā arī kā projekti veiksmīgi darbojas tirgū. Tāpēc svarīgākais ir jāsaprot, ka tieši mārketinga pakalpojumi ne visu laiku ietver sevī arī lapas optimizāciju, līdz ar to jāizpēta pats digitālais mārketings un arī tajā esošie seo speciālisti.